Att jag inte lär mig. Dessa "10 andetag" har aldrig slutat lyckat...

Shit pommes! Jag försov mig imorse... Hade ställt min fina Wake Up Light på 7.07, men så vaknar jag 20 minuter innan hur pigg som helst. Men eftersom det inte är tid att stiga upp somnar jag om. Då klockan sen ringer snoozar jag och går jag upp och kissar och lägger mig sen i sängen igen. Andra gången den ringer tänker jag att "bara 10 andetag till och sen går jag upp", men det var bara det att jag hann somna innan 10 andetag.

Som tur var vaknade jag 8.20 och hann då hoppa in i några kläder, slänga på mascara, packa träningskläder, matlåda, frukter, dator, skolgrejer och hiva i mig fil med banan, krossade linfrön och allbran. Till 8.45 då alltså, för då hoppade jag på cykeln och trampade till skolan som började 9. Jag hann i god tid, ca 4 hela minuter, till seminariumet som vi hade.

Kanske inte behöver den där extra timman på morgonen ändå...
Fast det är ju ganska skönt att slippa stressa och äta frukost i minst 30 minuter framför Nyhetsmorgon.

Galet trött efter seminariumet på morgonen.

Jag förstår verkligen inte hur jag kan vara så himla trött för jag sov i 10 timmar...
Hade till och med märken från kudden på min kind då jag kom till skolan. Höhö.

Tjejen som sover in i det längsta är mitt nya smeknamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }