Duschen faller i glömska

Jag har hört att det minsann är viktigt att matcha badlakan och tandborste.


Var för övrigt sjukt härligt att duscha. Kommer inte ihåg sist jag duschade... Jag glömmer liksom bort det då jag inte tränar. I vanliga fall duschar jag ju varje dag eftersom jag brukar träna varje dag. Men nu är det annorlunda. Jag kände faktiskt redan igår att jag luktade illa, men orkade inte ta tag i saken förrän idag.

Ska på ost- och vinkväll ikväll och då vill jag ju inte lukta illa. Fast ingen av oss var särskilt sugna på vin, så vi hoppar det och bakar istället. Kex, ost och fika alltså. Kan ju inte annat än bli en grym kväll.

Kommentarer
Postat av: Micke

Snuskunge.. :P

2012-03-17 @ 17:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }