Feberfri, ögonsvullnadsfri och mer huvudvärkänvanligtfri

Idag har jag varit piggare och till och med varit i skolan. Hej och hå! Hoppas det håller i sig nu bara....
Så nu har mamma lämnat mig för pappa och Boris.


Nu sitter jag här alldeles ensam i mitt lilla rum, sörjer och knarkar Tyrkisk peppar i min matchande hood. Det är viktigt att matcha kläder med det man äter har jag hört.


Sen ser det dessutom ut som om morsan har smittat mig med munsår, men det har hon inte. Ingen annan heller för den delen. Även då hon tyckte jag såg ut som en asiatisk albino då jag var sjuk har hon varit snäll och handlat, lagat mat, diskat och putsat mina fönster.


Här här förresten en bild på Boris ifall någon missat hur han ser ut.


Kommentarer
Postat av: Micke

Tycker att du är lite lik en apa på bild NR 1 :).



Nu ser ju Boris bra ut igen, om man jämför med hur han sist blev klippt :D

2012-03-07 @ 19:47:18
Postat av: Mamma

Gullebarn!

2012-03-07 @ 21:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }