Jag har liksom inte hunnit med mars...

Jag är ju helt ute och cyklar. Håller ju hela tiden på att tjata om att jag snart fyller år och det vet jag ju att det är den 31 mars. Ändå var jag helt inställd på att det var februari.

Eftersom jag varit i det mystiska Afrika med alla konstiga sjukdomar och nyligen var sjuk ganska länge har jag fått lämna alla de möjliga prover. Bland annat avföringsprover som jag har fått ta hemma. Jag har märkt proverna med datum och gått och lämnat dem till sjukhuset allt eftersom. Det är bara det att jag skrev februari istället för mars. Aj aj... Var säker på att det var februari. Jag hoppas det går bra ändå.

Och då jag ändå har tagit upp min födelsedag igen, så kan jag ju lägga till några saker till önskelista. Bland annat svarta, gula och vita låga Converse och Björn Borg-kalsonger. Ja, kalsonger vill jag ha. De är sjukt mycket skönare än trosor. Även lite mat skulle vara bra, till exempel en ost.

De första delarna på önskelistan finner du här och här.

Ett tips är att inte spraya dina skor med glitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }