Joey! It's Estelle!

Fastän jag var sjuk gick det inte att undgå att Victoria och Daniel har fått ett barn och sen att den lilla flickan ska heta Estelle. Jag känner ingen som heter Estelle, men ändå så kändes det så bekant på något vis. Då jag låg inne på sjukhuset förra veckan så slog det mig, det är ju Estelle i Vänner jag tänker på.


Ja, Vänner är den bästa serien jag sett. Är nog i stort sett den enda serien jag sett också förutom Sabrina tonårshäxan och The Nanny. Jag är ingen serienörd inte. Jag missade liksom allt det där med OC, Grey's Anatomy, Lost, Prison Break, One Tree Hill, The Big Bang Theory och allt vad de heter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }