Kissa på beställning är inte min grej

Då jag kom hem från sjukhuset igår var jag lite stucken. Mer än behövligt. Mina blodkärl är lite rädda för nålen och smyger sig undan så det kan krävas några försök innan det lyckas. Igår var det ändå en bra ge blodprovsdag.


Idag hade jag bättre lycka och slapp ta prover överhuvudtaget. Inte ens kissa i en liten mugg behövde jag göra.
Skönt. För ibland har jag svårt att kissa också.

En gång där för länge sedan då jag tränade på elitnivå blev jag dopingtestad. Den gången tog det tre timmar tills jag kunde kissa i plastmuggen. Jag fick inte åka hem, testarna fick inte åka hem så det var bara vänta... Dessutom måste en dopingtestare följa med in på toaletten för att övervaka att man inte fuskar liksom. Ja, det är mycket med det där...

Kommentarer
Postat av: Elin

Känner igen det där med dopingtest... jag började träna klockan fyra och åkte hem klockan nio... inte helt optimalt!

2012-03-06 @ 21:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }