Mindre effektiv person är nog svårt att hitta

Igår tog det sex timmar för mig att tvätta kläder och få rent mitt rum. Ja SEX TIMMAR! Var väl inte så effektiv precis... Och sen kom jag inte igång med plugget förrän vid 23. Satt uppe till drygt 01 och jag hann lära mig en hel del ändå. En natt tidigare i veckan satt jag uppe till drygt 03.

Förstår inte varför jag inte tar vara på tiden på dagarna... Börjar ju få brist på sömn.

Trött tjej med proteingröt i magen och snart redo för en dag med plugg och lite brottning.

Men eftersom jag bara låg och sov hela tiden i cirka två veckor då jag var sjuk kanske jag har lite sömnreserver lagrade i kroppen. Eller? Man kan ju hoppas att det fungerar så i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }