Moa goes WaterGirl

Igår bestämde Micke och jag att vi inte får köpa något gott som godis till exempel, men vi får äta upp det vi har hemma. Sen så bestämdes det även att Micke ska komma hit och hälsa på mig i helgen. Men nu börjar jag fundera... Är det bara för att jag har frysen full med Katjas kokoskaka, lemonbars, glass och mormors bullar och att hans egen frys är tom? Är det därför han vill hit?

Men jag är glad ändå! Så glad att jag tvättade håret idag. Så nu blev det lite lockigt igen vilket jag tycker om. 

Image and video hosting by TinyPic
KnasMoa

Ser nästan ut som om jag försöker göra zumba-rörelser eller något liknande. Och då! Ja då börjar jag såklart tänka på denna video. Kolla in söttantens moves i mitten!




På tal om träning så ska jag faktiskt till IKSU idag. Har ju inte varit där på sjukt länge så nu är det på tiden. Fast jag ska inte träna själv, jag ska bara titta på och så ska jag vara Theres WaterGirl. För det är jag bra på, alltså att sitta redo med en vattenflaska så att Theres får sitt vatten i de korta pauserna.

Kanske ändå tar och gör lite kissande hunden-röresler de stunder jag inte sitter med vattenflaskan i högsta hugg. Tänkte så att jag får lite muskler till lillrumpan så den klarar av att sitta på trästolar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }