Pluggarväggen växer medan min hjärna skrumpnar

Jo tjena, som om jag ska hinna lära mig allt detta tills imorrn...

Näe, det blir omtenta för mig kan jag säga. Jag har inte ens hunnit gå igenom alla avsnitt i boken ännu. Suck suck suuuck. Fast det är ju bra att det både är intressant och allmänbildande att läsa om detta vilket kommer göra det lättare att hitta motivation till att fortsätta plugga till omtentan. Nu har jag även bra pluggmaterial att gå efter.

Men än är inte alla lappar klara...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Mjoo, jag tränar lite när jag har lust.. typ 3gånger/vecka ungefär :)

2012-03-28 @ 21:23:11
URL: http://evelinasworldofgreatness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }