Semmelånger med en hint av feber

Idag har jag besökt sjukhuset igen och imorgon blir det ett nytt besök. Jag hoppas bara det leder någon vart för nu har jag haft feber i drygt två veckor. Min kropp klarar sig tydligen inte på egen hand med sjukvården är verkligen motvilliga att ge mig några "bli-frisk-piller".

För att inte tala om huvudvärken då. Ja, den har jag snart haft i 11 månader. Tiden går så himla snabbt då man har roligt med huvudvärk, eller hur var det nu?


Mamma tvingade för övrigt i mig en semla tidigare idag. Så nu har jag ätit TVÅ stycken detta år. Ve och fasa! En hel semla för mycket... Ska försöka undgå grupptrycket (mammatrycket) nästa år och göra mitt bästa för att undgå denna bakelse totalt.

Kommentarer
Postat av: Hej

Skönt att ha mamma som pysslar om. Krya på dig, o hoppas du ej missat för mycket av studierna.

2012-03-06 @ 13:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }