Störande

Alltså, jag har fått så himla ont i rumpan. Kan knappt sitta på stolarna ute i köket och äta utan jag måste ta en kudde från soffan att sitta på. Har samma problem i skolan fast där finns det inga kuddar.

Jag undrar om denna ömhet har uppstått eftersom jag bara suttit och legat i en mjuk säng i ungefär tre veckor eller om det är för att mina rumpmuskler alternativt rumpfläsk har minskat.


Nu sitter jag i alla fall i sängen, för jag kan liksom inte sitta någon annanstans, och tänker plugga. Men det är så himla svårt att komma igång, speciellt då det låter som om det är någon som försöker borra sig igenom väggen från rummet bredvid. Det är så att det är en vattenskada i korridoren två våningar ner på andra sidan, men de låter fasansfullt högt. Ibland känns det som om de borrar inne i huvudet mitt... Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }