Teeentaaa!

Imorgon är det dags för tenta och det känns allt ifrån bra. Missade ju i stort sett alla kursens föreläsningar då jag var sjuk. Sen så har jag väl varit dålig på att jobba in det också...

Det känns som ett stort svart moln ovanför huvudet och jag vet liksom inte i vilken tråd jag ska börja dra i. 

SKRIK OCH PANIK!


Först igårkväll började jag skriva lappar och hänga upp på väggen. Borde kanske ha börjat med det för en vecka sedan...


I söndags gav jag faktiskt upp hoppet om tentan. Kände att jag inte hinner gå igenom allt och satsar på omtentan istället. Men nu har lite, lite hopp kommit tillbaka och jag ska verkligen anstränga mig imorgon då det är dags.

Kommentarer
Postat av: Micke

Vad söt du var på bilden :)

2012-03-27 @ 20:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }