Träningsfri månad

Sist jag tränade var den 18:e februari. Herregud och frugud! Mina muskler förtvinar och här sitter jag och äter bullar... Suck.
Fyra bullar anföll från ingenstans tidigare idag...


Jag får fortfarande inte träna eftersom jag inte är helt frisk ännu, men förhoppningsvis kan jag börja smygstarta nästa vecka. Jag ligger sjukt mycket efter i kampsporten som jag inte ens har hunnit vara med på än. Det är Brasiliansk Jiu-jitsu som gäller och första träningen var den 20:e februari. Precis då jag blev sjuk alltså. Gaah, inte så lyckat! 

Men nu har jag hittat en ny sport som tilltalar mig. Pole gymnastics är namnet och här kan ni titta på några riktigt duktiga killar.


Varför finns det inte en sån här stång på IKSU för? Jag tror bestämt att det skulle bli ett väldigt populärt pass att gå på.
Eller?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag ska barka en gran i stugan, så du får träna! Du får bra grepp när den är nybarkad och klibbig av kådan. Sen kan du övergå till flaggstången...

2012-03-13 @ 20:11:18
Postat av: Moa

Pappa: Schysst! Då kan vi träna tillsammans i sommar, för egentligen verkar det ju vara en sport för män :) Flaggstången tror jag dock blir för svår eftersom den är så himla bred i början... Måste ju så himla högt upp då. Men en bra idé var det allt.

2012-03-13 @ 23:05:21
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }