Light up my morning!

Fast jag sov tre timmar idag mitt på dagen är jag ändå väldigt trött nu. Skavlan har varit och det har alltså blivit läggdags.

Tänker ställa min Wake Up Light på 08.15 och ägna förmiddagen till att plugga. Min Wake Up Light är jag för övrigt sjukt nöjd med. Den låter så fint då den ringer på morgonen. Och själva grejen med den, att den lyser, är ju hur bra som helst. Man ställer ju själv in hur mycket man vill att den ska lysa då den ska väcka en och sen börjar den stegvis lysa 30 minuter innan det är dags.

Den känns extra bra då det är vinter och mörkt då man vaknar. Eftersom jag inte har en mörkläggningsrullgardin så är det ändå ganska ljust på morgonen, nu när vi börjar gå mot ljusare tider. Men trots det hade jag inte velat vara utan min kära väckare.

Och det som egentligen kanske är bäst är att då man stänger av den fina ringningen så fortsätter lampan att lysa.

Den fungerar också hur bra som helst som sänglampa/läslampa.

Här har jag den nog på maxljusstyrka, eller väldigt nära max i alla fall. Det är därför inte konturerna av lampan syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }