FEST x2

Det började med korridorsfest och sedan omtentafest med utgång. På korridorsfesten så gick vi runt till varje rum där det bjöds på drinkar, vi hade frågetävlingar, åt mat och hade grymt trevligt. Festen fortsatte natten lång men jag och min vapendragare åkte vidare till klassens omtentafest. Där var det också grymt kul och jag hamnade i ett badkar och blev blöt. Sen kom en annan person in ivadrummet och där låg jag och dog av skratt. Så himla sjukt! Och så kramade vi vår manlige klasskompis som har kramfobi.

Jaaa... Och sen gick vi ut till vårt vanliga ställe där typ halva klassen jobbade. Det var också grymt kul, men nu värker mina fötter och det är dags för sängen. 

Fast jag är fortfarande grymt pepp!


Har lite överambitiösa planer för morgondagen med tvättid ganska tidigt, sen lunch på stan, gymnastiktränare och kemiplugg + rättsvetenskapsplugg. Åh herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }