Mindre träning, mer plugg

Igår vid den här tiden hade jag hunnit vara ute på morgonjoggen, duschat och börjat med frukosten.

Härligt svettig efter gårdagens morgonrunda.

Alltså min morgonrunda, det är den bästa starten man kan få på morgonen. Det är sjukt jobbigt att ta sig upp ur sängen och ut i den kyliga luften, men då jag kommer hem ångrar jag mig aldrig. Idag blev det dock ingen morgonrunda och det kommer faktiskt inte bli någon träning alls idag. Måste fokusera på tentaplugg resten av veckan... Ska försöka sitta och plugga nu i tre heldagar.

Inte den roligaste dagen och veckan att se fram emot...

Förresten så är det nog bara bra att jag inte tränar för min ryggmuskel mår inte bra. Igår på BJJ-träningen kunde jag typ inte vara med för att muskeln gjorde ont. Så det blir att ringa sjukgymnastiken idag... Har haft besvär med ryggen sen i påskas och det tär på mig att inte kunna träna normalt.
Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }