Sommarens uppdrag: fästa fast axeln ordentligt

Imorgon har jag en skittenta som jag förmodligen kommer fetkugga på. Men men, i så fall är det bara göra om den... Igen. Direkt efter tentan åker jag till Bryssel där bror min håller till. Även mor och far ska vara där i helgen. Kuligt kuligt! Familjeträff i Belgien.

På tal om något helt annat så vet jag nu varför jag har ont i ryggen. Jag har tydligen mycket mer muskler på min vänstra sida och det är någon liten stabilitetsmuskel på högersidan som gör ont. Min rygg är ju helt sned dessutom. Eller egentligen är den rak... Alltså, den är spikrak då jag sitter ner men då jag ställer mig upp händer något.


Högerarmen ligger kloss mot kroppen och vänsterarmen hänger en bit ifrån. Ett tecken på att jag är sned alltså... Att inte jag eller någon annan har märkt det förut är ju konstigt. Men det är alltså mina muskler som spökar.

Det positiva är att jag kan fortsätta träna som vanligt. Yaay! Jo just det, min axel var det ju också... Den högra är hur bra som helst medan den vänstra sitter lite löst. Ska försöka fixa fast den under sommaren.
Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }