Vatten, vatten, bara vanligt vatten

Jag tror det är någon som försöker jävlas med mig och alltid vill att jag ska vara blöt om rumpan. Min cykelsadel har massa småhål som gör att jag blir blöt då jag cyklar. Har börjat sätta en plastpåse över sadeln för att slippa gå med en blöt rumpa.

Idag efter skolan orkade jag inte trä över en plastpåse för jag skulle ändå inte så långt och orkade stå hela vägen. Men ändå var jag blöt om rumpan då jag kom fram! Det var så att min vattenflaska hade tappat korken och allt vatten hade runnit ut i väskan, som jag hade över axeln och liggandes mot rumpan. Det värsta var inte att jag blev blöt, hade ändå svarta jeans så det gjorde inte så mycket, utan att alla papper jag hade blev blötmosiga.


Började en ny kurs idag, Rättsvetenskap med inrikting mot miljörätt, och vi fick bland annat en tjock bunt med lagtext. Som tur är blev den inte dränkt, men den har fått "mosiga" sidor som lätt nöts ned. Typiskt. Denna lagtext är dessutom bra att spara och kanske använda då man börjar jobba. Åååh... Jag som skulle vara rädd om min pappersbunt och behålla den fin och snygg. Jaja...

Det var en himla tur att datorn stannade hemma idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }