Bara mycket eller för mycket? Eller alldeles lagomt?

Två nya kurser startade idag. För mitt program startade en kurs som heter Hälsoeffekter och går på helfart. Utöver den började jag en extrakurs som heter Projektledning och går på halvfart. Utöver dem läser jag redan en kurs, GIS (geografiskt informationssystem) som går på kvartsfart över hela terminen. 
 
Summan av kardemumman: jag har från och med nu fullt upp! 
 
Imorgon har jag bara föreläsning mellan 9 och 12 för Hälsoeffekter. Projektledningen är från 15 till 17. Mellan föreläsningarna ska jag klämma in att plugga GIS. Och innan föreläsningarna blir det att mosa benen på gymmet. Efter föreläsningarna ska jag hem till en vän och se en dokumentär och äta morötter och gurka med tzatzikidipp. 
 
Pust. 
 
 
Moa: Ja, men då ses vi på IKSU (gymmet) klockan 7 imorrn då! Du behöver ju bara stiga upp halv sju och kasta i dig lite mat. 
Theres: Bara halv sju. Ja, du är då rolig du. 
 
Min träningskamrat är mer morgontrött än jag. Men imorgon finns det inget annan lucka att stoppa in träningen på så nu hade hon inget val. 
 
 
Nu måste jag bara komma på ett bra benprogram vi ska köra imorgon. Sedan måste jag handla mat så jag kan fylla på mitt ekande kylskåp. Ja, och sen borde jag läsa in till hälsoeffektsföreläsningen imorgon och så borde jag läsa tre kapitel i projektledningsboken. 
 
 
gif creator online
Det är självvalt Moa, det är självvalt... Skyll dig själv. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }