Cykelproblem

Då jag skulle till gympan sist var jag duktig och tog mitt varma sadelskydd som jag i stort sett aldrig tidigare använt. Det var bara det att jag efter halva vägen upptäckte att skyddet inte satt kvar på sadeln. Hade inte tid att vända och leta så det blev sökning fyra timmar senare då jag skulle hem.  

Jag hade tur som token och hittade det efter cykelvägen. Genomblött, platt och sandigt. Krävdes dock endast en dusch för att det skulle återgå till normalt utseende. 



Problemet återstår ju dock. Om jag använder det igen är sannolikheten väldigt stor att det glider av igen. 

Men till det bästa! Igår fixade bror och pappa mina bromsar och bytte till dubbdäck på cykeljäkeln. Den har nu två fungerande bromsar. Naajs. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }