Drygt en månad kvar...

 
Förmodligen kommer jag hinna uppdatera den några gånger... Det är ingen prioritetsordning, men vissa saker vill jag ha mer än andra. 
 
Är egentligen emot julklappshysterin. Men det är väl mer det här att folk bara går och köper saker som personen inte ens behöver bara för att ha något att ge. Jag vet ju vad jag vill ha och enligt mig är det bra saker... Dubbelmoral? 
 
I alla fall så har jag grymt bra idéer (som alltid) på julklappar jag ska ge bort. Tycker även att de är bra miljömässigt och skulle gärna tipsa om grejerna här, men det kan jag tyvärr inte göra eftersom personerna som ska få dem är inne här och läser. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }