Bäbis som bäbis

Jag trodde jag skulle få all tid i världen denna helg och kunna sitta och läsa min bok och sånt. Men icke. Har flängt runt hit och dit hela tiden. Speciellt i lördags. 

Var först hos Micke där jag fick hur mycket fruktsallad som helst, sedan till mormor där jag fick mat för ett helt kompani och dessutom glass till efterrätt och efter det åkte jag vidare till min kompis Sara där jag fick äppelpaj och ännu mer glass. Och då jag kom hem blev det middag och godis. Hej och hå, inte gick jag hungrig i alla fall. 

Jag undrar om det är det lilla undermedvetna som spökar... Alltså att jag känner så många som är gravida just nu är det jag liksom försöker smälta in. 

 
Men det enda jag har är matbäbisar...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }