Nätshopping med kärlek

Det kan vara lite farligt det där med att allt går att handla på nätet. Blev så inspirerad av min egen önskelista att jag googlade runt efter giftfritt smink och hamnade på en jättebra sida som heter Vita Vera. Det råkade bli så att jag beställde en ekologisk foundation och ekologiskt hampaprotein fritt från tillsatser. 
 
Vita Vera verkar ju vara hur bra som helst och har ett grymt sortiment. Hittade hur mycket som helst som jag vill ha, till exempel ekologisk flourtandkräm
 
Till råga på allt återanvänder de även så mycket som möjligt av packmaterialet som de får av deras leverantörer. Därför kan paketen se lite konstiga ut då man får hem dem. Packmaterialet de inte kan återanvända går till återvinning. Ett sådant fint helhetstänk att jag blir knäsvag...
 
Om man kan bli kär i ett företag har jag blivit det nu. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }