Och inte är det första gången det händer...

Det där med att ha strechiga byxor är inte alltid positivt. Imorse efter duschen drog jag snabbt på mig kläderna innan jag gick ut till köket för att göra gröten. Brukar i vanliga fall aldrig duscha på morgonen, men denna dag blev det så.
 
Var till och med tvungen att blåsa håret vilket händer väldigt sällan. Och tur var det! För då jag stod där framför spegeln ser jag en jätteknöl vid insidan av höger knä. Gårdagens strumpa råkade visst sitta fast där... 

Hade det inte varit för att jag duschade, som gjorde att jag använde hårtorken som gjorde att jag tittade mig i spegeln hade jag gått till skolan med strumpknölen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }