PB i spikmatta

Mamma fick en gång en spikmatta av mig, brorsan och pappa när hon fyllde år. Men nu har det blivit så att jag har tagit tillbaka den och har den här hos mig i Umeå. 

Har problem med mina ryggmuskler som spänner åt och jag innbillar mig att det blir bättre av spikmattan. Det är bara det att jag har varit så himla ömtålig och maximalt klarat av två minuter. Men idag, då jäklar satte jag personbästa med en hel halvtimma! 

Knepen var tydligen att stå ut de där två smärtsamma minutrarna för sedan blev det bättre och att ligga med böjda ben och ha datorn i knän. Med datorns hjälp fick jag tankarna på aPBndra saker och tiden bara rusade iväg. 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }