"Sanningen kommer alltid fram"

Om någon skulle ha missat SD-grejen så kolla här: 
Om inte videon fungerar (som på mammas iPad) så gå in här.
 
Blir så arg och irriterad att ens människor med sådana här åsikter och beteenden existerar och att folk sedan röstar på ett sådant parti. Helt oförståeligt för mig. 
 
I alla fall så märker ni att Soran är lite inblandad i det hela. Därför länkar jag till några klipp där han medverkar i Hübinette på SVT. 
 
Titta titta:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och om någon skulle ha missat att lyssna på Sorans sommarprat i P1 så finns det här:
 
Lyssna: Soran Ismail
Tillbaka till saken lite. Jag blir så himla matt av sådana här skitsaker, alltså dessa idioter i SD. Herregud. Men jag blir glad av tjejen i videon. Cred till henne. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }