Flopp blir flipp

Efter morgonens frukost gjorde jag i ordning en matlåda fylld med mathavre och godaste fiskgrytan. Stoppade in den i kylskåpet eftersom det var ett tag kvar innan jag skulle ta cykeln till skolan. Det var bara det att jag inte fick mig den då det var dags... Tog istället ut korridorens hushållssopor och komposten. Maten föll i glömska. 
 
Tur då att det finns bra grejer att köpa i skolan. Dagens lunch blev en baugett av den grövre sorten med lin- och solrosfrön uppe på. Den var fylld med överdrivet mycket keso och falafel. Smarr smarr! 
 
 
På eftermiddagen hade Theres och jag bokat möte med vår studievägledare. Vi vet liksom inte riktigt vad vi vill och det finns så många vägar att gå. Vårt program har valbara kurser tredje året (vi är inne på andra nu) och det är där problemen kommer. Vi vill läsa annat än vad universitetet erbjuder, kanske en kurs via SLU eller så. Ja, det finns många frågor. 
 
Det var bara det att vi kom till mötet utsatt tid men fel dag. Vi skulle tydligen ha varit där igår. Tur att vår syo är snäll så vi får träffa henne imorgon istället. 
 
Jag var ändå så hungrig så det var skönt att komma hem tidigare än planerat och äta upp den bortglöma matlådan. 
 
Bästa bilden på mig och lunchen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }