ÄGG

Jag förstår inte folk som säger att mörk choklad är så bra eftersom man bara äter en liten bit och sedan är nöjd. På väg hem från ICA (cirka 1 km) slukade jag denna goding på 100 g... 
 
Mår dock lite illa nu och jag har inte ätit någon middag... Suck. Får nog bli stekta ägg eller nåt. Jag har för övrigt blivit världens äggätare. Äter ägg efter ägg. I gröten, kokt, som röra, stekt eller omelett. Ägg, dag ut och dag in. 
 
Då jag var på ICA passade jag även på att köpa in en liten äggranson med lokalproducerade ägg. Dock inte ekologiska. Brukar variera mig mellan lokalproducerade och ekologiska medan jag blundar för prislappen. 
 
Just nu har jag drygt 20 godbitar i kylen, men det är inget rekord. Rekordet ligger på 40. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joel

Kan rekommendera Lindts choklad med jordgubb, "Strawberry Intense", om du är sugen på att variera dig!

Svar: Ohlalaa! Den blir det nästa gång :)
Moa

2012-10-08 @ 12:13:56
Postat av: Evelina

Aoo!! har också blivit storförbrukare av ägg.. Bra grejer det där alltså. Du ska veta att jag även håller med i det du skrev om chokladen. Vad tusan!! Vill också kunna känna mig nöjd ju.

Svar: Ägg är det bästa! Choklad är ganska bra det med ;)
Moa

2012-10-09 @ 18:00:23
URL: http://evelinaskonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }