Det finns alltid positiva saker med det som man kan tycka är negativt

Hade tid hos en läkare kl 11, men patienten som hade tiden 30 minuter innan mig fick gå in kl 11.10. Suck.
Men vilken tur då att jag kom direkt från skolan och hade med mig datorn och att jag dessutom kan logga in på skolans nätverk här ifrån sjukhuset. Och vilken tur att jag inte missar någon viktig föreläsning eftersom vi har grupparbete för tillfället. Och vilken tur att jag har en lunchlåda redo i väskan ifall jag skulle bli allt för hungrig. 
 
 
 
Har dessutom tid att vara lilldoktor och sitta och fundera över vad de övriga patienterna lider av. Men sjukt svårt och kanske börjar det gå till överdrift då jag frågar ut dem? Till exempel om de känner smärta och sådant.. Hm. Ja, lite för långt kanske. 
 

Kommentarer
Postat av: Eliiin

Vääärldens bäääästa MOA :D

jag planerar att införa "Meat Free Monday" :D Jag är överförtjust!! Håkan är mindre förtjust.. Men för att klara av det här så önskar jag lite goa vegetariska recept! Och jag råkar veta att du kan detdär med köttfritt ätande :) Kan du inspirera mig med ett recept eller tre kanske?

Kramkram

Svar: Eliiiin! :)
Kul med köttfri måndag! Jag ska knåpa ihop ett blogginlägg med några vegetariska förslag då jag får tid.
Moa

2012-10-18 @ 09:53:24
URL: http://aspecialmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }