Ett liv som gris? Nej, tack.

En klasskompis delade den här videon (från ettlivsomgris.se) på facebook och jag måste bara posta den här. 
Jag blir så förbannad och ledsen. FY SATAN!

Ingen mer skinka för mig. Eller om den är KRAV-märkt går jag med på att äta den. Det gäller julskinkan också mamma. 
 
 
Skinka är det enda jag äter i grisväg förutom blodpudding. Båda finns dock väldigt sällan i mitt kylskåp. KRAV-märkt blodpudding finns det ens? 
 
Jag som hade planerat blodpudding till middag imorgon. Suck. Jaja, det är väl bara äta och se glad ut. Lunchen däremot kommer bestå av rödbetsbiffar, ris och spenatsås med mozzarellaost. Billigt, gott och känns bra i hjärtat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }