Hos mig kan man hitta allt!

Mitt rum ser ju ut som ett helvete just nu. Jag vet inte vad som har hänt... (som vanligt). Åh, jag ser pappa framför mig skakandes på huvudet då han ser detta samtidigt som han tänker "Typiskt Moa, typiskt Moa"
 
Spikmatta, flingpaket, kläder, chokladförpackning, påsar, utdragna lådor, badlakan, väskor, allmän röra och så samurajsvärdet. Kolla bara den där boken med risförpackningen uppe på. Förstorade bilden ifall ni skulle missa: 
 
 
Jo, men det är så att jag ska sälja boken till en av ettorna på programmet och pärmen var lite böjd. Därför hamnade risförpackningen uppe på för att fixa till den. Men vette tusan varför den hamnade på golvet. Eller jo, det var nog fullt överallt annars... 
 
 
Tur då att halloweenfesten (som tydligen ska vara hos mig) inte är förrän på lördag, tänkte jag nyss för mig själv. Meeen! Då slog det mig att vi ska plugga hemma hos mig imorrn... KLOCKAN ÅTTA! Och nu är ju klockan snart 22.30. Suuuck. Blir att hetsstäda nu då. 
 
Att jag aldrig lär mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }