Så himla typiskt

Igår på stan gick jag förbi en butik som jag aldrig sett för. One More Rep heter den och säljer proteinpulver. Ännu en tillskottsaffär, tänkte jag då jag passerade... 
 
 
Senare på kvällen bokade jag hemresa på torsdag 1/11 för att vara hemma över helgen + några dagar till. Ännu senare på kvällen surfar jag in på Ako Rahims (känd från Gladiatorerna som Toro) blogg. Och vad ser jag där!? Jo, att han ska göra ett besök på One More Rep. Åhå, butiken jag såg idag, tänkte jag. MEN FÖR BÖVELEN, då jag läser vidare så står det att han kommer hit till Umeå den 2/11! ALLTSÅ!? 
 
Vad less jag blir. Dessutom ska han träna på IKSU. Åh, mitt kära IKSU. 
 
Åh. Suck suck... 
 
Jag har pratat ganska mycket om Ako sista tiden. När vi hade tipsrunda om klassen för någon helg sedan var min fråga: Vilken gladiator är Moas favorit? Och ja, de flesta gissade rätt. 
 
 
Förmodligen kommer han göra fler Umeåbesök... Men ändå! Jag missade honom förra året också.
 
(Klicka på bilden för att komma till Akos blogg där bilden kommer ifrån)
 
 
Jag som skulle vilja dra fingertopparna nedför magrutorna och säga "DdrrrRRRrrrr!"
Fast det vill jag göra på alla magrutor, men det skulle vara mer speciellt på Ako minsann. 
 
 
/Galen_besatt_cheey89
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }