Lyxlördag

Jag blir alltid så bortskämd då Micke är här.
 
 
Det där var dock inte det enda jag åt... Tänkte så ni inte blir nervösa att
jag ska tyna bort. Man måste ju passa på då det bjuds på buffé liksom
 
 
 
Jag har dessutom skämt bort mig själv med mjukbröd med både mjuk- och hårdost i veckan. Ojoj, hur ska detta sluta? Det var inte ens så där gott som jag hade föreställt mig. Så jag ska snart återgå till mina hårdbröd med hummus, ägg eller keso igen. 
 
Och det bästa av allt! Dadadadaa! (med en dramatisk inlevelse) Jag är nu godkänd på organkemin som har hängt efter mig som dödens skugga.
 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Grattis!! :D

2012-09-30 @ 19:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }