Det tar tid att ta hand om nollorna...

Har visst varit lite off här sedan jag kom tillbaka till Umeå. Det har varit ganska mycket att göra med skola på dagarna och nollning/mottagning för 0:orna på eftermiddagarna/kvällarna. Har fått in lite träning och matlagning här och där också. 
 
Men gaaalet kul har det varit! Nu är det bara en vecka kvar av nollningen, den slutar på lördag med en finsittning. Blir faktiskt ganska skönt att det snart tar slut, känns som om jag har nog med att plugga 125%, träna på IKSU och vara gympatränare. 
 
 
Idag fyllde två av mina kompisar år så på morgonen innan de vaknat pysslade jag på med detta: 
 



Rakt utanför deras portar använde jag mig av färgglada gatkritor. Hade grymt tur med vädret att det inte regnade idag. Den ena, där jag inte skrev namn, förstod dock inte att det var till henne. Hon trodde det var läkarnollorna som hade hittat på något. Nej, nej, jag fyller år idag, men näe det är nog inte till mig... Suck
 
Båda blev i alla fall väldigt glada (ja, när hon förstod att det var jag och inte läkarnollorna som gjort det)!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }