CROSSFIT!

Galet nöjd tjej efter crossfitpasset! 
 
Vi körde marklyft, handståendearmhävningar och några spänsthopp tio varv. Hur kul! Handståendearmhävningarna och spänsthoppen passade ju mig hur bra som helst. 
 
Det fanns två sorters skivstänger, en vanlig på 20 kg och en lite tunnare på 15 kg. En kille frågade vilken stång jag ville ha. Ehh den vanliga, svarade jag. 
 
Då jag vandrade iväg med skivstången till min plats säger en annan kille förvånat: Tog du en killstång? 
Nä, det här är tjejstång, svarade jag då. 
 
Vad tusan!? Vadå killstång? Det är väl lika mycket en tjejstång. 
 
 
Det roligaste med passet var att jag var bäst. Hah! Jag var klar med mina 10 varv snabbast av alla, så det kändes grymt bra. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Moa är bäst, ingen protest! Min lilla vinnarskalle-unge!

2013-04-08 @ 07:21:13
Postat av: Moa

Oohjaaa! :)

2013-04-08 @ 14:04:45
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }