Från hem till hem

Sitter på tåget från hem-hemma till hem. Det bor så lite människor hem-hemma att jag var den enda på perrongen som skulle på tåget... Kändes väldigt konstigt och sen är det ju synd att inte fler åker tåg. Nu var ju tågtiden lite udda kanske. 

I alla fall så blev jag rastlöst efter 3 minuter på tåget. Slängde fram datorn och anslöt mig till internet som finns på Norrtåg. Tyvärr fungerade det värdelöst från början så jag blev rastlöst igen efter ett par minuter och började äta på en ekologisk chokladkaka jag fick då jag fyllde år. 

 
Så vad jag ska göra nu? Chokladkakan är slut och det är två timmars resa kvar...
Suck. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }