I'm spending a lot of time on facebook which means I have a lot of time for workout

Efter tisdagens tredje träningspass var min tanke att ta det lite lugnare och köra ett pass om dagen resten av veckan. Meeen, jag har ändrat mig! Surprise, surprise! 

Hade planerat in rygg och biceps med brorsan nu på morgonen vid 8 och igår såg jag att det är ett bodybalance-pass kl 7. Så det blir ju perfekt som uppvärmning innan! Jag behöver verkligen få sträcka ut mina muskler så det passar ju mer än bra. 

 
Kan hända att jag lägger till ett danspass utöver axelpasset imorgon också... Skulle vara grymt kul med aerobic dance, men den som lever får se.
 
I måndags gick jag för övrigt igenom utan anmärkningar hos naprapaten! Wiihooo! Men han sa att Bara för att jag sagt att du är bra nu så ska du inte börja träna från 0 till 100 på en gång. 
 
 
Hum... Jag berättade aldrig att jag redan börjat träna ganska hårt... Att jag sen dagen efter går och kör tre pass kanske inte var det bästa. Men men. Min kropp är nöjd och glad, än så länge i alla fall... 
 
Men jag ska nog fortsätta med rehabövningarna ändå ett tag framöver. Kanske hela livet. Vill inte bli sned igen... 
 
Maj 2012 (Och så såg jag även ut fram till slutet av februari i år då jag besökte naprapaten första gången). 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }