Onemorehandstand

Mja, man kan ju undra vem som tar med sig en shaker laddad med proteinpulver till en fest... 
 

Och vem kommer på att lyssna på Lonely Island egentligen? 




Och vem i hela världen ställer sig på händer..? 




Kul att handståendeträningen smittar av sig i alla fall... 
 
Men fast jag började bli hungrig under kvällen så lämnade jag shakern i väskan. Det kändes lite väääl extremt. Hade även en blodapelsin med mig... Istället för att följa min vänner till stan cyklade jag hem och åt yoghurt och apelsinen. 
 
Shakern sparar jag till efter morgondagens crossfitpass. Ja, crossfit! Spännande spännande. Det är därför jag vill vara pigg och utvilad imorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }