Minigymnasterna

Tjohoo! Körde ett bra ryggpass idag med en klasskompis. Kuuul! Var rätt så trött, men det gick bra ändå. Vi skulle träna kl 10 och jag tog mig upp ur sängen först 9.30. Hann ändå med att se dagens avsnitt av julkalendern innan, hahaa! 

Sedan började vi skolan kl 13 och jag satt hemma i godan ro och åt gröt och ägg. Då klockan var 12.36 kom jag på att jag behövde duscha kroppen och håret. Hann ändå till skolan precis på minuten. Pjuuh...
 
 
Ikväll ska jag iväg till gympaträningen. Idag tränar våra 5-6-åringar som är hur söta som helst. Den där åldern alltså, de kan verkligen säga roliga saker. 
 
Under uppvärmingen då de springer på alla fyra
5-åring: Moa, nu börjar jag få träningsvärk i foten... 
Moa: Jaha, ojdå
5-åring: Ja, jag var faktiskt på badhuset innan. 
 
Mellan några styrkestationer
5-åring: (suckar) Ååh, jag har ont i huvudet
Moa: Hmm. Har du druckit tillräckligt med vatten? 
5-åring: Det är inte det... 
Moa: Nähä, vad är det då? 
5-åring: Jag fick en spade i huvudet idag. 
 
 
Det kommer nog bli ett litet genrep idag inför tävlingen på söndag. Kul! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }