The sweetest children on earth

Åååååååhh.... Känner bara att vad tusan gör jag här när jag kan vara med mina sötbröder Victor och Joel? 

 
Mitt hjärta smälter ju.
 
Varje morgon fick Julia och jag en kram. Antingen så kom de med armarna utsträckta och sa "HUUUGII" eller så sa de "KRAAAAAM". Eller så "Good morning" eller "Gomorron".
 
De satt ofta i knät och gosades. Sa "I love you" eller "Jag älskar dig så mycket".
 
Victor blev alltid ledsen då vi gick iväg (han var hemma från skolan för sommarlov) och bad oss stanna. "Stay here with me. We can sit down and chat". Han är riktigt bra på engelska så han gillade att sitta och prata och ställa frågor.
 
Och så fick vi ju alltid kramar då vi kom hem igen.
 
 
Dessa underbara barn.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }