Tillbaka till rutinerna och frukost till lunch

Jag är verkligen en människa som går på rutiner. Speciellt när det gäller träning. Har inga problem med att träna varje dag och stiga upp tidigt innan skolan för ett träningspass.

Kommer jag däremot av mig har jag svårt att hitta tillbaka. Bara nu efter helgen i Göteborg då det inte blivit någon träning alls och mina matrutiner har varit helt rubbade var det svårt att komma tillbaka.

Tränade varken måndag eller tisdag. Hade liksom ingen lust eller ork. Idag körde jag däremot ett bröst- och axelpass med min klasskompis. Galet vad kul det var! Förstår inte hur jag har kunnat stå över träningen två dagar då jag haft möjligheten...  Suck.

Nu är jag i alla fall full av energi och samtidigt helt slut i bröst- och axelmusklerna. Härligaste känslan alltså! Kastade i mig gröt med ägg i då jag kom hem. Hade förberett gröten i en matlåda redan. Och så kvarg uppe på. Superduper!



Kokade även två ägg som jag åt med mitt egengjorda örtsalt.



Träningsglädjen och energin är verkligen tillbaka nu! Wiie! Och ikväll ska jag tillbaka till IKSU för ett pilatespass. Hur bra som helst ju!
 
 
Kommer tyvärr få en träningsfri helg igen. Men bara två dagar, så jag hoppas det ska gå bra ändå. För när jag väl är inne i mina rutiner tuffar jag på som ett tåg på räls.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }