Tur jag inte har så höga krav på tentafirande. Bara jag får min gröt så är jag nöjd...

Skrev en tenta på förmiddagen som jag firade med ett träningspass och pepparkaksgröt. Åt i och för sig gröt till frukost också, men i den här hade jag ett helt ägg och lyxade till det med hallon. Orkade inte laga mat. 

Pepparkaksgröten gör jag som vanligt, bara det att jag tillsätter pepparkakskrydda. Blir inte sådär toppengott utan jag föredrar nog ändå kanelgröten. 


Så nu behöver jag inte till skolan något mer förrän den 7:e januari. Men åker inte hemhem förrän på lördag eftersom vi har gympaavslutning ikväll och uppvisning på lördag. Det går ju inte att missa gympan... Den är ju bäst! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }