Utmattningsskratt

Tur jag inte är någon sådan där person som behöver göra sig klar länge på morgonen. Tog mig inte upp från sängen förrän 8.27 och började skolan kl 9. Men jag hann! Hann med att äta frukost och allt till och med. 

(Gick egentligen upp redan 6.30 för att se julkalendern innan morgonträningen, men efter julkalendern hade jag så himla ont i huvudet att jag struntade i att träna och somnade om) 


 
Tränade armar med klasskompis på eftermiddagen. Var gåochläggamigtrött innan passet, men efteråt var jag full av energi. Sprang mina intervaller som en bonus och sedan fortsatte jag med några övningar för baksida lår. Så himla kul att träna! Blev allt som allt ett pass på två timmar.... 
 
Min svaga punkt i träningen just nu är att jag tycker det är så kul när det är tugnt och musklerna sviker. Tycker det är så roligt att jag börjar fnissa och skratta. Och då går det ju verkligen inte att pressa sig mer. 
 
 
Hann sedan vara hemma i 20 minuter för att duscha, byta om och äta middag innan det var dags för plugg med en annan klasskompis. Älskar dagar som denna! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }