What a beautiful world

National Geographic har gjort ett fotoalbum med Top travel photos of 2013 och går att hitta här. Ursnygga bilder! På några av ställena har jag varit och det är de bilderna som är här nedan.
 

Lofoten i Norge. Gick nog på mellanstadiet då vi var där. Kommer mest ihåg att jag blev less på alla berg. Tyckte inte man såg något för att alla bergen var ivägen. Fast det är ju liksom det som är själva grejen... Alla berg alltså.



Charles bridge i Prag. Var bara där några timmar... Skulle vidare till Kiev på gympaläger en sommar men så hade vi ett stopp i Prag och hann ut på stan.



Blå lagunen på Island. Var i Reykjavik på gympaläger för cirka 7 år sedan och en av dagarna åkte vi och badade. Mycket varmt och skönt.


Islandshästar. Hann även med att rida på en islandshäst under träningslägret.



Vancouverön i Kanada. Mammas kusin bodde där så vi hälsade på henne 2004. Naturen är så mycket större där på något sätt.


Tarangire National Park i Tanzania. Egentligen har jag nog inte varit precis där... Jag var i Lake Manyara och i Ngorongorokratern. Men Lake Manyara ligger precis bredvid Tarangire så jag tycker det kan räknas.


Världen är cool.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }