Favoritplagget nummer 1 på önskelistan

Var ett klick ifrån att beställa ett till par av mina favorittights ikväll... Har haft lite trassel med internet sista tiden och just då slutade det fungera och sen orkade jag inte börja om beställningen. 

Tightsen är nämligen på rea i helsvart modell! Urbra! Klicka på bilden så kommer du till sidan. 
 
Jag tänkte att jag fyller ju faktiskt år om bara lite drygt en månad... Träningstights står väldigt högt upp på önskelistan. Andra fina tights:
 
 
Men de som skulle passa allra bäst runt mina ben på IKSU är nog dessa tre:
Dyrast såklart och finns här och här. Tyvärr är atlastightsen slut i lagret. 
 
 
Fast alla är det ju så fina! Tänk att ha alla i garderoben... Då skulle jag slippa tvätta så ofta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }