Hg - nya viktminskningsmetoden! Eller?

I måndags då vi hade seminarium om tungmetaller i miljön diskuterade vi bland annat vilka negativa effekter kvicksilver har.
 
Jag räknade upp saker som skador på nervsystemet, försämrad koordination och reaktionstider, försämrat immunförsvar och reducerad tillväxt. Men då jag kommer till minskad aptit avbryter en klasskompis i gruppen med att "det kanske vore något för dig då"

HAHAHAA! Ja, kanske ändå. Egentligen var det ju ingen konstig kommentar för det var min brödlangare som sa det och jag hade precis innan seminariet berättat om mitt brödätande... Till exempel att jag åt två färska skivor medan jag väntade på att två andra skulle rostas och att jag slukade limpan på en kväll. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }