IKSU-trenden är bruten

Idag skulle jag ha vilodag från gymmet men gå på bodybalance kl 16. Men det sket sig ju... För virrpannan fick för sig att det var kl 17 istället vilket vore väldigt knasigt eftersom jag ska vara hemma och laga käk med två vänner kl 18.

 
Så inget IKSU idag alltså... Sist jag inte var där och tränade var måndag den 4:e februari om jag kommer ihåg rätt. IKSU har alltså haft besök av mig dagligen under två veckors tid och jag har trivts väldigt bra med det.

Är så satans arg på mig själv. Gaaah! Det får bli ett litet mag- och rumppass här hemma istället med youtube som personlig tränare. Sitter ju ändå redo med träningskläderna på. Hade sett fram emot det där passet hela dagen. Suck.

Har i alla fall hunnit med att fylla en glasslåda och min mage med cakepops utan pinnar. Det är jag som har korridorens söndagsfika i veckan och jag ska vara borta hela helgen så var tvungen förbereda nu. 
 
 
 
UPDATE.
 
Det blev ganska bra hemmaträning ändå. Struntade i rumpan och körde två magprogram med en värdelös tabataworkout (också från youtube) emellan. Avslutade med två minuter i plankan. 
 
 


Men de där situpsen med benen upp mot taket, jädrar vad det sträckte bakom knäna. Nu förstår jag hur vanliga människor känner sig... Fick sådan enorm träningsvärk och stelhet i baksidorna efter torsdagens benpass som fortfarande sitter i. 
 
Ett tips är att stäcka på tårna, då känns det mindre i baksidorna. Så flexa fötterna om du vill stretcha... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }