Så det kan gå...

Idag var jag på kostrådgivning hos en dietiststudent och han fick mig att bli intresserad av proteinpulver och här sitter jag nu med ett kilo Whey-80 jordgubb.

Jase, så det kan gå. Har ju tidigare bara testat ekologiskt hampaprotein eftersom jag vill veta vad jag stoppar i mig. Nu blir det i alla fall proteinpulver efter träningspassen. Kanske inte alla, men i alla fall ibland. 

 
 
Då jag ändå var nere på stan skämde jag bort mig med en lunch på ICA också. 
 
Lax, wokade grönsaker, avokado, fetaost och keso. Suuuupergott! 
 
MEEEEN, det sjukaste av allt hände ju också idag! Måste börja historien i höstas då en Malawivän skriver på min facebook att han hade träffat två svenska studenter på hans skola. Via honom får jag kontakt med de två tjejerna och hittar till deras blogg. Då jag kollar in bloggen sitter min klasskompis bredvid och ser att dessa två tjejer var hennes faddrar då hon läste ett program i Uppsala. Bara det är ju sjukt. Men idag då, ja då träffar vi på en av tjejerna! 

Vi var nämligen på ett studiebesök hos en konsultfirma. Studiebesöket hade jag och två klasskompisar fixat själva bara för egen del, alltså inget obligatoriskt eller så. Och så sitter den här tjejen där och gör sitt exjobb! Världen är allt bra liten... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }