Vardagsmotion är bra grejer

Att cykla till Ica Maxi för att handla kan tydligen också vara bra träning. På vägen dit sken solen och det gick hur lätt som helst att cykla (förmodligen på grund av att det sluttar nedåt i stort sett hela vägen). Jag cyklade dessutom en ny väg som var jättetrevlig och lättcyklad.
 
På hemvägen var det ett rent helvete. Hittade inte tillbaka till samma braiga väg. Det var genommulet, grått och trist. Jag svettades som en gris samtidigt som jag frös om tår och fingrar. Tänkte ge upp flera gånger för det var så himla tungt och trodde aldrig jag skulle komma hem. 

 
Får se det som ett träningspass helt enkelt... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }