Virrpanna

På min lediga dag igår var jag mer tankspridd än vanligt. Då jag skulle till IKSU hittade jag inte låset till skåpet, så jag struntade i det. Väl framme upptäckte jag att IKSU-kortet låg kvar hemma i bokhyllan men jag kom som tur var in ändå och så hittade jag före detta bästa grannen i omklädningsrummet så jag fick låsa in mina grejer i hennes skåp. Tur! 

Efter pilatespasset hade jag planerat att slänga i mig en banan innan cardion, men bananen låg också kvar hemma. Suck. Då jag var färdigtränad och kom ut ur duschen upptäckte jag att jag varken hade med mig t-shirt eller strumpor. Suck.

Tog på mig ytterskorna på mina bara fötter och knäppte igen koftan jag i alla fall lyckats få med mig. Tyvärr är den så uringad att bh:n stack fram. Uppdragen jacka, tack! 

Hade med mig middag i en matlåda som jag skulle slänga i mig och sedan direkt hem till en kompis. Men eftersom jag inte ville gå hem halvnaken till någon cyklade jag hem innan och tog på mig t-shirten och strumpor. Käkade i alla fall på IKSU med beachvolleyplanerna som utsikt. Var så sugen på mat att jag inte ville vänta tills jag kom hem...


Köttfärs(!) blandat med kidneybönor och vitkål. Rödbets- och broccolibiffar till det. 

Hemma hos min kompis bjöds det på supersnygga semlor. Men jag åt ingen. Brukar äta en semla varje år, men egentligen tycker jag inte de är så värst goda utan jag bara äter för att äta. Det här året bröt jag den traditionen och åt ett ekologiskt äpple istället. 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }